Zoeken
Documenten
Contactgegevens
Stichting Zwembad Blokzijl
Duinweg 1a
8356 VW Blokzijl
Duinweg 1a
8356 VW Blokzijl

Klachtenprocedure
Klachtenprocedure Stichting Zwembad Blokzijl 2005
Stichting zwembad Blokzijl streeft ernaar haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat een klant niet tevreden is over de dienstverlening.
Wat doet stichting zwembad Blokzijl met een klacht?
Afhankelijk van de aard van de klacht wordt een klacht behandeld door de manager of door het bestuur van Stichting Zwembad Blokzijl.
Waar kunt u terecht met u klacht?
U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.
Persoonlijk
U kunt altijd terecht bij stichting zwembad Blokzijl. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal adequaat worden opgelost.
Schriftelijk
U kunt uw klacht indienen bij het bestuur van zwembad Blokzijl:
Stichting Zwembad Blokzijl 2005
t.a.v. Dhr. Albert Jager
Duinweg 1a
8356 VW Blokzijl
© Stichting Zwembad Blokzijl april 2023